fredag 7 augusti 2009

Drömmar

Ibland drömmer man som man inte vill drömma, ibland lite konstiga drömmar som man inte förstår och ibland drömmer man drömmar som man aldrig vill vakna upp ur... :p I natt hade jag i allafall en kul dröm...en dröm jag inte ville vakna från...haha

Min tå är mindre öm idag och jag kan röra på den igen. Det tar inte lika ont att gå heller, skönt! Då kan jag nog ut på en promenad i dag :D

Solen skiner över oss och himlen är typ klarblå...härligt, härligt! Gillar sommaren då solen skiner.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hejsan =)
Med Clara och utan blöja går det otroligt bra!
Kan räkna olyckorna på en hand vilket jag tycker är förvånande bra=)

Hoppas ni har det bra i solen!

Anonym sa...

God morgon! Själv drömde jag inget, inte som jag minns =)

Sitter och väntar på att Gittan ska komma och sen blir det till att motionera i alla affärer =)

Tack för peppen!

Önskar er en trevlig helg!

Kram