söndag 23 augusti 2009

Rensat ut...

Ja datorn har fått sig en utrensning...hade så otroligt mycket i den så jag brände ut bilder och annat jag ville ha och gjorde en ominstallation. Så nu går den bättre och har mer plats igen ;) Det är ju trots allt över 1,5 år sedan det gjordes...då den var ny.

Har väl inte gjort så där super mycket idag. Var på Maxi en sväng och köpte 4 blommor och ytterkrukor till köket och sen har jag tvättat. Sen har det som sagt tagit lite tid att fixa med datorn. Få allt på plats igen som jag vill ha det.

Börjar vara länge sedan nån promenad...men att gå själv är inge roligt... Så jag hoppas på sällskap i morrn. Annars så pallrar jag väl mig i väg på egen hand. Måste motionera känner jag.

I morgon är det första skoldagen för Jesper, en kortis men ändå. Ska under tiden har är där skjutsa farmor dit hon ska. Sen har jag klipptid i morrn kl 13...så UNDERBART! Är så otroligt långhårig att det är hemskt. Spelar ingen roll att jag använder mousse, vax och spray. Det faller i hop ändå efter en liten stund...*suck* DÅ är det för långt.

Nä här blir det snart tack och go natt för fru Carlsson...trött i ögonen och ont i ryggen :p

Ha det!

Inga kommentarer: