onsdag 26 augusti 2009

Money, money, money

I morgon är det lön...äntligen! Då trillar det in lite kronor på kontot. Sen nästa veckan eller så kommer det från csn också ;) Så nu ska vi äntligen köpa nya madrasser till vår säng. Det är på tiden, de vi har är drygt 9 år gamla och ja det känns... Ligger inte alls bra.

Fick föresten sålt det jag la ut på Tradera förra veckan. Så dryga 500:- till weekenden i början av oktober fick jag där. Plus att jag sålde barnkläder för 500:- i går till en av dagisfröknarna ;) Så nu är det lite mindre till klädbytardagen nu i september ;) Hoppas jag blir av med en massa då...har ju hur mycket barnkläder som helst.

I dag/kväll är det jobb. Peppad är jag då inte, men jag gör det för pengarna... :p Nu är det ju bara några dagar kvar till skolan börjar igen, och det längtar jag till.

Föresten, Wilmas vagn blev som ny efter tvätten så jag bestämde mig att jag kommer att behålla den till hon inte längre ska åka vagn. Visst den andra var skit läcker...men det är inte värt det. Så hon får fortsätta åka en rosa/svart emmaljunga scooter ;)

Nä, dax att göra tjejerna klara för dagis och packa min väska för jobb. Ha det bra alla min läsare.

Kram!

Inga kommentarer: