lördag 15 augusti 2009

Middag och bio i trevligt sällskap

Så har jag spenderat kvällen. Hade bjudit hit familjen Nordlöf på middag, en kycklingrätt med klyftpotatis. Evelina hade med efterrätt, smarriga muffins och glass. Mycket trevligt med lite surr och skrattande.

Senare på kvällen så drog jag och Evelina till stan och såg bio, Johan Falk: Gruppen för särskilda insatser. Mycket bra och spännande film. Känner att vi gjorde ett bra val att inte festa i kväll...vi kommer att må sååå mycket bättre i morgon ;) Kan inte säga att jag känt mig särskilt peppad för det och sen idag har jag dessutom haft så otroligt ont att det hade ändå inte varit nån höjdare.

Nu är jag trött som tusan så för mig blir det alldeles strax sängen. I morgon har jag en överfull tvättkorg som står och väntar på mig :p För inte är det så att tvätten tvättar sig själv inte...

Hoppas att ni där ute också haft en trevlig lördag!

1 kommentar:

Myzan sa...

Tack för en trevlig kväll. å tack för god mat.
*kram*