tisdag 1 september 2009

Förkylningen har invaderat huset

Då var det dax igen då... Hade inte väntat mig nått annat egentligen, med tanke på att barnen börjat om dagis och skola. I dag ringde de från dagis och både Maja och Wilma var jätte hängiga och hade snudd på feber. Så jag ilade iväg lite tidigare från skolan för att hämta de. Tur att morgondagen inte innefattar något på skolan så det är lugnt. Måste de sen vara hemma mer så blir det Magnus som får ta vab.

Hoppas nu bara att natten blir lugn och att Maja slipper hosta så där hemskt som hon brukar. Måste i morgon ringa vc och be om mer hostmedicin så vi klarar det här...

Tänkte i morrn då jag liks ska vara hemma att jag kanske ska börja vara duktig och märka kläder inför klädbytardagen som närmar sig med stormsteg. Sen har jag en del kläder som jag tänkte lägga ut på Tradera. Måste först bara ta en massa kort på allt...

Sen har jag en sak att erkänna... I dag har jag gjort nått som egentligen är emot mina principer, nått jag sagt att jag aldrig skulle göra... Men då i princip hela min klass gör det så kunde jag inte låta bli och fortsätta vara "utanför"... Jag har gått med i Facebook... Stryp mig nu inte eller säg upp bekantskapen med mig...snälla!

Gha...känner mig tjock i halsen och tung i huvudet... Säg inte att jag också ska trilla dit på förkylning. Vill INTE!

Nä, snart blir det sängen för mig... Ska se Ghost Whisperer kl 21.

Ha det gott alla mina läsare ;)

1 kommentar:

Myzan sa...

F*n vad du är VEK!!!!!