måndag 7 september 2009

Stress och kris

Det är vad dagens föreläsningar har handlat om. Riktigt intressant måste jag säga, synd bara att föreläsaren inte var den bästa... Tror faktiskt att jag lärde mig lite vettiga saker i allafall.

Satte mig i kväll för att söka information till vår pbl-uppgift, men min koncentration är någon annanstans. Det är alltså ingen bra dag för mig idag... Men det kunde jag sagt redan då jag vaknade i morse. Bara att bita ihop och hoppas att ingen märker något...

Stör mig på allt jävla fjäskande och gulligullande. Alla dessa "sekter" och/eller "klubbar" för inbördes beundran. Blir illamående bara jag tänker på det... USCH! Sen klagas det på mig och mitt sätt att "vara". Fuck you liksom!!!

Sur, bitter, trött och otrevlig...så kan man nog kalla mig ikväll :p

Men mitt i allt detta otrevliga vill jag skicka iväg mega kramar till några speciella...och jag vet att ni vet vilka ni är!

Tack och gonatt från mig!

1 kommentar:

bcsvensk i farten sa...

Hörru bruden...Sluta Ödsla energi på dom...Dom som gör så kommer nog för alltid att göra så.
Du har din diagnos & du vet vad som är fel,även om de inte syns (som på mej & ewe) men de finns där,du känner det & ingen annan.
har du hittat länken om EDS eller vill du ha den ??
Ehler danlos syndrom heter det i alla fall...hojta om du behöver länken.
kram från C genom fel blogg