tisdag 29 september 2009

Är jag klar?

Ja det är den stora frågan då det gäller hemtentan... Ibland känner jag att ja det är jag, och i nästa stund så känner jag att det är jag inte. Känns lite svårt att veta hur mycket man ska skriva och vad de vill att man ska ta med. Jaja, det återstår att se sen hur det gått...

Tog en paus från hemtentan idag och följde med Evelina till stan. Hittade en pyjamas till Wilma och likadana tunikor till hon och Maja fast olika färger som de ska ha på fredag då det är fotografering på dagis. Riktigt söta var de.

Traskade i väg på en promenad efter middagen...skönt att få rensa skallen en stund. Är så otroligt less på allt skrik och bråk här hemma. Att sen sexåring kunde låta och bete sig så där hade jag ingen aning om :s Varje ålder har väl sin tjusning och förskräckelse... Hoppas innerligt att det snart går över...annars går jag under.

Men jag håller ut...snart, snart, snart... *längta*

I morgon kommer min nya telefon! Tjoho! En söt, rosa, liten SonyEricsson T700... Vet att Magnus även kommer att få paket i morgon, så vi kommer att vara glada båda två ;) hihi

Oj så tyst det är i huset då barnen sover och tv:n inte är i gång... *njuter* Att det kunde vara så här tyst i ett hus med 3 barn hade jag nästan glömt bort :p ;)

Nu ska jag snart ta min nya tidning och krypa ner i sängen och läsa lite...det är det evigheter sen jag hade tid med...eller rättare sagt TOG mig tid till...

Ha det gott!

*kram*

Inga kommentarer: