måndag 14 september 2009

Som i en dimma

Sitter här med värkande kropp...från topp till tå :S Ingen bra dag idag kan man lugnt säga. Skulle kunna göra vad som helst just nu för ett badkar...så skönt det skulle vara att få lägga sig i ett varmt bad så smärtan kunde lindras lite i allafall... Men det kan jag ju glömma.

Trött, både fysiskt och psykiskt just nu. För mycket att tänka på helt enkelt. Motivationen då det gäller skolan är typ bortblåst nu när det är så här...men jag vet att måste om jag ska kunna nå mitt mål. Vet vad jag borde göra, men att få den berömda tummen ur är ju svårare...och så var det ju det där med stoltheten.

Här hemma har det vart fullt hus i em/kväll. Jesper har haft kompis på besök. Först var det bara Jack, men efter middagen så kom även en till pojke hit. Tyvärr, måste jag säga, så verkade hans föräldrar inte kunna kolla om det var ok eller inte. Bara följa han hit och sen dra hem igen utan att säga ett ord :s Visst sjutton vill man väl veta att det är ok att man lämnar ens barn hos någon annan? Tänk om jag hade varit själv hemma och haft massor att plugga... Det finns folk och så finns dessa...

Har tänkt en del på det som hände i går kväll...det känns som om jag drömde det, lite för overkligt för att vara sant :p ;) Men det var sant. Magnus sa att han kunde intyga att det hände...haha Sjukt!

Nu blir det inte så mycket mer för mig idag...ska ta min värkande kropp och bege mig mot sängen!

1 kommentar:

Myzan sa...

Jadu, det finns dom som är mindre begåvade... Men tala om det för dom, det kommer säkert nån lam ursäkt eller så en fråga varför det är okej att Jack får vara där men inte den andra.

Tackar för sjalen igen, tänk så glad man kan bli för en spontan present =)