lördag 26 september 2009

Funderar på sängen

Sitter här och jätte trött, så att gå och lägga sig känns ganska aktuellt...

Vi har haft en trevlig kväll med trevligt besök och god mat. Familjen Nordlöf och David med barn har varit här. Oj så vi skrattat...så nu kommer man väl att leva liiite längre ;) haha

Lider så med Maja, hon hostar och hostar så fort hon lagt sig för att sova. Det är så illa att hon hostat till hon kräks... :s Men hon är minsann lika tapper ändå hon. Igår var det snäppet värre än det är i kväll. Då var det typ krupphosta hon hade. Ett tag fick hon knappt luft stackarn... Tur att hon har tid på barnmottagningen på måndag eftermiddag. Ska fan kräva att hon får nått som hjälper, för så här ska hon inte behöva ha det...

Nu har vi äntligen fått upp byrån i sovrummet och det blev jätte fint. Känner mig sååå himla nöjd! I morgon ska jag fortsätta och fixa där inne... och sen städa till i Wilmas rum. Hon fick den byrå vi hade tidigare i sovrummet.

Kanske försöker jag mig på att vara duktig och göra lite på hemtentan också... Om jag hittar åt motivationen vill säga :p Kan inte riktigt minnas vart jag la den...

Bara 6 dagar kvar! LÄNGTAR!!! Fast liiite nervös är jag allt inför flygningen :p Har ju inte gjort det förr... Får väl hålla Evelina i handen om jag är rädd ;)

Nä mina vänner...det här går inte. Jag riktigt hör hur sängen ropar på mig. Så jag tar och kryper ner under mitt nya, fluffiga täcke och ser om det är nått på tv att kolla på.

Kram!

2 kommentarer:

Myzan sa...

Jojo, jag lånar ut en hand om det krisar sig på flyget. :P

Maria sa...

Stackars liten. Hoppas hon bli frisk snart.
Kram
P.S: Att flyga är skoj :-)