lördag 12 september 2009

Det var den dagen det...

Då var denna lördag snart slut då. En lördag som vanligt typ som vanligt... Vi var upp på stan en sväng och jag fick min andra present av Magnus, en klocka. Tycker den är jätte fin och gillar den massor.



Sen har jag suttit i källaren och märkt kläder, och det verkar då ALDRIG ta slut :p Har ju hur mycket som helst. För tillfället är det 3 fulla säckar + lite till och jag är INTE klar... Fattar inte att man kan ha så mycket. Jaja, hoppas nu bara att jag blir av med en del.

Har fyndat på Tradera i kväll, en vinterdress med jacka och byxa till Maja för 150:- + frakt då och ett par Kuoma skor till Wilma för 150:-. De slipper jag dessutom betala frakten på för hon jag köpte av bor här i Skelleftehamn och barn på samma dagis ;) Hihi!

Men jag har inte bara fyndat, jag har även satt ut mer auktioner. Fick ju liksom blodad tand eller vad man nu säger, då det gick så bra att sälja det jag lagt ut. Mina auktioner hittar ni HÄR!

Bara vi nu får i säng Jesper så ska vi titta på film. Så här hos Carlssons blir det som vanligt en väldigt lugn kväll...

Inga kommentarer: