fredag 18 september 2009

Helt slut

Jag är helt slut idag...ont som sjutton i nacke, axel och huvud. Det känns som om någon sticker in en kniv i mitt huvud :S och har gjort så hela dagen.

Att först sitta still och ha seminarium hela dagen och sen i väg och fixa inför klädbytardagen var liksom ingen höjdare för mig idag... Men nu är det gjort i allafall. Hoppas att jag kommer att kunna sova i natt och att jag inte har så här ont i morgon, för då vet jag då inte hur det ska gå...

Har fyndat lite kläder till barnen nu ikväll. Handlade för drygt 700:- och nu har Jesper en overall och täckbyxor och alla 3 har lite nytt att ha på sig. Kanske hittar jag lite till i morgon. Skulle ha haft några mer tröjor till Wilma...vi får se om jag hittar nått.

Det var lite av vad som hänt i mitt tråkiga liv i dag...nu blir det sängen för mig!

Inga kommentarer: