måndag 28 september 2009

Ops! I did it again...

Ja då var det gjort då... Beställde just en ny mobil. Ja jag vet att jag ganska nyligt bytt, men jag ville ha en SonyEricsson igen...de är trots allt bättre :p Har faktiskt många argument till varför jag byter men orkar inte dra de där.

Så nu får du ännu mer vatten på din kvar hur dålig jag är som mamma... Bytt till ytterligare en ny ROSA telefon, lämnar hemmet i helgen för att fara och se BROLLE och så klart SHOPPA! Så stackars mina barn som ska konkurrera med det... :p HAHA *asg*

Idag är det ÄNTLIGEN dax för Majas läkarbesök på barnmottagningen. Kommer att kräva att hon får nått så hon slipper ha det som hon haft de senaste 3 kvällarna/nätterna. I går var det lite lindrigare, hon kräktes då aldrig, men hon hade jätte jobbigt att få luft. Min stackars lilla tjej ska inte behöva må så här tycker jag.

Efter det så ska Wilma få fara till frissan och klippa sig för första gången ;) och Maja ska få klippa luggen. Spännande, spännande. Blir på samma ställe som Evelina var och klippte sig på i lördags. Tycker att priset var helt ok, 150:- skulle det kosta för båda och det är helt klart rimligt.

Då det gäller hemtentan har jag bara en fråga kvar nu...som jag sitter och grubblar på. Ska skriva en kritisk reflektion...och jag känner att jag har inte riktigt kläm på vad en kritisk reflektion är för nånting. Sen är det referenserna som ska fixas till också.

Nedräkningen fortsätter...bara 4 dagar kvar nu! LÄNGTAR!!!

Inga kommentarer: