fredag 4 september 2009

Trötter...

I kväll är jag också en riktig trötter. Sitter här och gäspar och gäspar... Skulle kanske ta och gå och lägga mig i stället för att sitta här och bara slösurfa :p

Satt här och kollade om vinterskor till barnen. Börjar ju var dax att tänka på det nu. Såg att Coop hade en sån där fodrat allväderstövel från Viking, men jag vet inte om de klarar sig med sånna... Skulle nog gärna vilja köpa Kuoma till de, men det är ju snordyra. När man då dessutom ska ha till 3 stycken så blir man ju typ ruinerad :p Så det finns ingen av mina läsare som känner någon som bor i Finland som kan köpa? Där ska de visst vara nästan hälften så dyra som här...

Tidigare i dag så valde jag att gå ner i källaren, men inte för att märka kläder... Nä jag satte mig och kollade på 2 av de streamade föreläsningarna vi ska kolla på. Så jag gjorde då i allafall liiite nytta ;) och faktiskt så var det intressant också.

Majas hosta verkar då bara tillta :s Vi busade lite här i kväll och jag trodde ungen skulle hosta lungorna ur kroppen...lilla gumman. Hon t o m sa till oss att sluta för hon ville inte hosta mer. Hoppas att natten blir lugn så vi alla får sova...

Hoppas ni andra haft en bra dag. Nu ska jag se om jag kan stoppa kurrandet i min mage ;) Börjar tro att det är ett monster där eller nått för det lever om nått fruktansvärt... Så en macka och en kopp te ska bli gott!

Natti!

Inga kommentarer: