onsdag 9 september 2009

090909

Då fyller jag 29 ;) Hipp hurra för mig idag! Hihi visst får man väl vara lite ego på sin födelsedag? Jo det får man! Köpte t o m en present till mig själv i dag då jag gjorde några ärenden på stan. Köpte ett par byxor jag länge velat ha... Känns bra!

Dagen har jag spenderat tillsammans med 2 tjejer ur min klass och deras små söta pojkar. Vi åt lunch hemma hos Ida och har suttit och surrat, riktigt trevligt! Tack för idag tjejer. De hade t o m en liten present till mig...hihi.

Hittills så är jag då nöjd med de presenter jag fått. Pengar, lite mer pengar, en jätte söt spindel (som Jesper gjort på fritids) och tatueringen... Sen kommer jag nog också att få en klocka. Vi får se om vi far upp till stan hela familjen på lördag och kollar. Sa att jag ville ha en och Magnus tyckte att det kunde jag få.

Tyvärr så får jag inte fira en smärtfri födelsedag :s Men jag är i allafall glad att jag FÅR fira min 29:e födelsedag ;) Citadon är intagen så nu väntas bara på att den ska börja verka så kanske jag kan avsluta kvällen i sängen och titta på tv ;) Hoppas bara att natten bjuder på mer sömn än den förra...då blev det inte många timmar pga smärta.

Tack för alla gratulationer jag fått idag!

Kram!

5 kommentarer:

Johanna sa...

Näe säg inte så...inte vill vi bli svin inte ;)
Just nu har Clara inte feber men peppar peppar bara hålla tummarna. Men hon är rejält trött.

Myzan sa...

Gratis gratis, eller var det rent av grattis grattis! :P

bc.svensk Online sa...

GRATTIS på din dag Maria,klart man får va ego,hur mycket man vill,både på sin dag & på andras..Det bestämde jag nyss...=)
Grattis igen =)

Maria sa...

Tack själv, det var riktigt trevligt. Hoppas du fick må bättre.
Kram

Sarah sa...

Grattis i efterskott! Och brallorna var skitsnygga! Tänkte kommentera dem idag men hann inte :)