söndag 27 september 2009

Helgen är över

Då var det inte många timmar kvar på denna helg då...inte för att det gör mig nått. Då är det ju bara närmare nästa helg :D Håller på att längta ihjäl mig snart.

Efter besöket på Solbacken och OnOff så bestämde jag mig, men vad jag bestämde mig för säger jag då inte :p Inte än i allafall! Tjejerna tycket det var kul att få följa. På hemvägen hyrde jag en film till de nere på AlbaTross, Tingeling, som de satt som klistrade och såg...förutom då de bråkade om ponnysarna :p

Promenad i blåsten har vi hunnit med också. Tur att man har lite tyngd i allafall så man inte blåser bort ;) haha Sen har jag suttit med hemtentan och helt plötsligt så bara rann det ur mig ord, förhoppningsvis vettiga sånna också :p Så i morgon har jag en fråga kvar och sen lite småfix med referenser och sånt där. Skönt!

Ska ringa om klipptid till Wilma i morgon, hon skulle behöva få en vettig frisyr det lilla trollet, och Maja skulle behöva klippa luggen så hon ser nått :p De ska ju fotograferas på dagis på fredag så de måste de ju se någorlunda vettiga ut ;) Lite tråkigt dock att det inte kommer gå att ta syskonbild med alla 3. Tur man har en bra kamera hemma som man kan göra det med...bara alla 3 kan vara stilla samtidigt...haha.

Nä, här blir det inte nått mer vettigt gjort ikväll så det är lika bra att krypa ner i sängen tror jag.

Natti!

Inga kommentarer: