lördag 19 september 2009

Gick plus

Härligt, härligt! Jag gick plus på klädbytardagen ;) Handlade för ca 1000:- och sålde för 1800:-. Den här gången gick det riktigt snabbt att packa ihop allt. Vi var klara och kunde åka hem just innan halv sex och då var pengarna räknade och stoppade i kuverten också. Skönt att det äntligen är över...

Har haft en otrolig huvudvärk hela denna dagen också, så ont att jag stundvis känt mig svimfärdig. En gång trodde jag t o m att jag skulle måsta gå och spy...då är det illa. Denna smärta har jag inte känt någon gång tidigare. Fy fan säger jag bara.

I kväll blir det som vanligt att slappa framför tv:n...

Orkar inte skriva mer...ska ner och hänga tvätt. Det blev ju dubbelt så mycket som ska tvättas nu med alla nya kläder jag handlat. Jo det bidde lite till i dag, mest till Wilma då.

Ha en fortsatt bra lördag!

Inga kommentarer: