söndag 27 september 2009

Jag och brudarna

Det är bara jag och småbrudarna hemma. Mina killar for i väg på lite tåg relaterade saker de... Så jag tänkte strax stoppa in de små i bilen och åka upp till Solbacken. Måste på apoteket och sen tänkte jag kolla lite på OnOff också :p Ska kika om en ny mobil...ja IGEN! Den har jag nu är jag inte riktigt polare med, den har inte smiliesar och jag är en sån som gärna skulle använda de bara jag pratar :p Så en SonyEricsson lutar det åt igen... Lika bra att passa på då ekonomin faktiskt tillåter det.

Hemtentan då? Jo då, har böcker runt om mig här där jag sitter... Men det går likson trögt :p Får se till att hitta motivationen till i morgon, då MÅSTE jag.

Det blev en extremt hostig kväll för Maja i går...tror hon var vaken och hostade till nångång efter 23 stackarn. Himla tur att det är i morrn hon ska upp. Tyvärr så kommer nog även denna kväll att bli som de 2 senaste skulle jag tro.

Ha en bra söndag, återkommer kanske senare!

1 kommentar:

Johanna sa...

Go kväll! =)
Det är upp till var förskola att säga/bestämma, när det är med kort varsel(under 2 veckor).
Men min personliga åsikt som fsk är att det är fel att ena gången lova och sedan komma och ändra sig. Har man sagt en sak tycker jag man ska hålla fast det.
Det handlar väl ändå inte om extrema tider...Tycker det är bekvämlighet som styr där, tyvärr.

Vi har haft en skön helg fastän man nästan blåst bort!
Hoppas läkarbesöket går bra imorgon!