fredag 4 september 2009

Regnet vräker ner

Fy så jobbigt med detta regn. Det är så fruktansvärt grått och trist ute då det regnar...inte har man heller nån lust att göra nått när det är sånt här väder. Har en del måsten, men lusten att göra de finns inte. Borde t ex gå ner i källaren och märka kläder inför klädbytardagen...men hur kul är det då? Stänga in sig i en mörk källare... Hm...vi får se om jag gör det ändå. Ingen annan lär då göra det åt mig :p

Nu är helgen här och första veckan på skolan är avklarad. Riktigt skönt att äntligen vara igång igen. Har en del som ska göras, lite att läsa och några föreläsningar att kolla på via Internet. Kanske jag är duktig och gör lite av det i helgen... Kanske jag också "får" min "present" i helgen ;) hihi

Snart ska Jesper hämtas från skolan. Vi får se om det jag eller Magnus som far och gör det. Han är ju liks hemma då både han och tjejerna inte är super pigga. Maja har börjat hosta så jag blir inte förvånad om den kommande natten blir jobbig... Tur vi har hostmedicin hemma nu.

Återkommer säkert senare med ännu mer nonsens ;)

Inga kommentarer: