tisdag 22 september 2009

Invasion

Nu har vi blivit invaderade av en ny typ av leksak här i huset. Jesper har nästan sen skolan började pratat om dessa Bakugan som många barn har och "spelar" med eller vad man nu gör. Så i dag var jag en sån där mamma som skämmer bort mina barn och köpte de nått nytt... De där Bakugan träffade jag på redan i somras då jag jobbade, en kille där på korttids hade massor med sådana och visade upp de entusiastiskt för mig.

Maja hon fick sånna här Little Pet Shop djur och Wilma en My little pony. Kände att nått kan de ju få för pengarna jag tjänade i hop i lördags på klädbytardagen ;) De blev då glada och det värmde i mamma hjärtat...

Till helgen så ska Wilma få fara till Barnens Hus och välja sig en leksak. Lilla damen har då inte haft tutte på en vecka och då räknar jag det som att hon har slutat med det ;) *stolt* Hon har inte tjatat efter den ens då hon ska sova, så det känns som om det är rätt tid att sluta då.

Hur är det med Trollmamman då? Jo då, hon skulle nog helst vilja gå och gömma sig och aldrig mer komma fram känns det som...tyvärr! Många tankar och känslor som jag inte får ut, och när jag väl försöker blir det tvärstopp...typ som om jag glömt bort hur man gör då man pratar. Hör inne i huvudet hur det låter det jag vill säga, men det kommer inte ut...

I morgon får vi tillgång till hemtentan. Hoppas att det inte är så avancerat...orkar inte med det just nu känner jag. Ska i allafall försöka se till att bli klar med den tidigt så jag hinner med att ta det lite lugnt innan nästa kurs börjar då vi kommer att ha läkemedelsberäkning...*suck* Matte...som jag hatar så mycket...jaja, det får gå som det gör.

Nä...orkar inte mer i dag! Natti!

1 kommentar:

Maria sa...

Jag hoppas verkligen att du börjar att må bätte.
Kram