tisdag 8 september 2009

Försöker var duktig

Men det går inge bra alls. Motivationen är långt borta, jag vet inte riktigt HUR jag ska göra och sen har jag så ont i benen i dag att jag kan inte koncentrera mig... :s Skulle bra gärna vilja ta en citadon, men vågar inte då jag snart ska ut och köra bil... Ibland känner jag mig som vanligt fast det onda försvinner och ibland blir som helt väck i skallen...så jag chansar inte.

Ska på inskolnings samtal på förskolan och sen så bjuder fritids föräldrar och syskon på fika. Så innan jag far dit så ska jag hämta tjejerna också.

Fick äntligen pengarna på CSN idag, så nu är det beställt nya madrasser och en byrå till sovrummet. Leverans är nästa onsdag...så nu får man gå och längta till dess då ;) Ska bli sååå skönt att få sova gott och inte ligga i en grop som jag gör nu :p Jävla madrass...

Har en fluga stor som en helikopter här inne och den går då fan inte att ha ihjäl...den stör mig nått fruktansvärt :S Varje gång jag börjar läsa nått så kommer den runt huvudet och varje gång jag tar tag i flugsmällan och drar den till ett annat rum.

Nä, äta lunch och sen kanske hinna med nått mer innan ungarna ska hämtas...

1 kommentar:

bc.svensk Online sa...

Skönt med nya madrasser,det är bra då man har ont,god investering =)