torsdag 3 september 2009

Lugnare

Idag är det lugnare här hemma...en lite mer harmonisk 6 åring. Visserligen har jag inte varit hemma så där super länge tillsammans med de idag. Men alldeles tillräckligt ;)

Har suttit och lyssnat på en föreläsning om Utvecklingspsykologi idag... Vet inte om så mycket har fastnat, då koncentrationen inte var på topp och hon som föreläste inte lyckades fånga min uppmärksamhet... :p

Jag är trött som en tok idag. Det blev ganska sent i går, var hemma efter 23 och kunde inte somna på en gång...och sen tyckte Wilma att det var morgon strax innan 6 i morse :p Så här sitter jag nu med ögon som knappt går att hålla uppe och en värkande kropp... Har tagit en av de starkare värktabletterna i hopp om att det ska lätta lite i allafall. Var jobbigt att sitta still i dag då det var så här...

Om 1 månad har vi varit och sett på Buddy Holly musikalen... LÄNGTAR! Fortsätter tiden att springa som nu så är vi snart där ;) Såg föresten att jackan jag beställt mest troligt kommer att hinna komma innan vi far. De hade ändrat leveransvecka till v37 istället för v40 ;) Det gillas...

Nä det här går inte...kryper ner i sängen nu och gluttar på tv tror jag.

Ha det gott!

Inga kommentarer: