tisdag 8 september 2009

Sömn

Min kropp fullkomligt skriker efter sömn just nu. Är just nu inne en dålig period då sömnen inte är den bästa pga smärta och krypande i kroppen... När jag då tar värktabletterna så blir jag ännu mer trött och vill bara sova. Känner mig som en degklump där jag sitter i soffan.

Vill bara göra klart för alla mina läsare att då detta är MIN blogg så ni får stå ut med att jag ibland klagar över hur det är. Gillas det inte det jag skriver så behöver ni inte läsa...

Vet nämligen att det finns de som inte kan hålla sig borta härifrån men samtidigt så stör de sig på att jag skriver det jag gör. Men det är mitt liv, min vardag och min blogg...så det är JAG som bestämmer.

Stundvis så är det jävligt jobbigt att leva med fibromyalgi. Vet att det finns de som har det mycket värre än jag...men nu är det ju inte så att jag nån gång sagt att jag har det värst heller. Men man måste få ventilera sina känslor ibland, och detta är mitt sätt att göra det!

En stor kram till alla där ute...och särskilt till er som lider av värk av nått slag...en EXTRA stor skickar jag till Evelina och Carro som jag vet också lider av smärtor... *kram*

5 kommentarer:

Johanna sa...

Förstår att det kan vara bra att skriva av sig =)
Hoppas du kan få en skön sömn!

Maria sa...

Srort GRATTIS på födelsedagen!
Kram

Johanna sa...

Hipp hipp hurra på din födelsedag =)

Myzan sa...

Tack för den kramen!! =)

bc.svensk Online sa...

Tack Maria för Kramen & jag håller med dej fullkomligt...
Passar inte det du skriver,då kan dom sluta läsa för då mår dom kanske bättre själva än att reta upp sej hela tiden!!
Jag anser samma sak som du ,det är MIN blogg,MITT liv & så vidare...
Så "kör på",det är DIN blogg & i den skriver du precis vad du vill & har någon emot det,så "pys vidare då"...
Hoppas din födelsedags natt blir bättre än dina andra ,så du ialla fall får sova gott åtminstonde en natt.
Man orkar ju inte dagarna annars,då gråter man & blir gnällig,så alla behöver vi våran "skönhets sömn"...Kram till dej tjejen,stå på dej