söndag 6 september 2009

Fick en present i dag

Fyller ju år på onsdag, men idag fick jag en present av Magnus...eller ja i allafall pengarna till presenten ;) Jag kom på typ förra helgen att jag ville ha en tatuering och idag blev det av.

Så här blev det:


Det är mitt stjärntecken, jungfrun (virgo)

Det var här jag var och tatuerade mig. Kan helt klart rekommendera!

I övrigt så är jag fruktansvärt trött idag och har ont i hela kroppen. Skyller på att det var jobbigt att "leka" som man gjorde i går :p Kroppen är inte van vid det :p ;)

I kväll blir det en tidig kväll...kommer inte att orka vara vaken så värst länge känner jag. Sen är det ju skola i morgon och då måste man ju vara pigg och alert ;)

5 kommentarer:

Maria sa...

Vad snygg den blev

Johanna sa...

Snygg födelsedagspresent =)
Hoppas också att febern försvinner snart.

skruttan sa...

snygg!! Har oxå önskat mig en tatuering när jag fyller år...

bc.svensk Online sa...

Snygg den är alltså =)
Mycket skoj att träffa dej idag oxå & få surra lite =)
Någon här blev "stolt" av det du skrivit =)
Och du vet det där emd "Fibron"..kolla upp de andra ...ialla fall "utifall om"...du kan få länkarna av mej =)
Kram C

Anonym sa...

Snygg! Får nog tatuera in mitt stjärntecken nån gång :)