söndag 20 september 2009

Snyggare

Så där ja...då var bloggen lite snyggare då ;) Har man lite att göra så har man, då kan man lika gärna roa sig med att snygga till här.

I dag har vi inte gjort så mycket mer än att handla... Lite kul faktiskt att Jesper och Maja har upptäckt hur kul det är att vara i Minihuset på Maxi då vi handlar. Så vi har bara haft Wilma att jaga där inne ;)
Hittade ett par nya gardiner till sovrummet. Tyckte det skulle vara kul med det då vi ändå kommer att snygga till massor där nu till veckan då våra madrasser och byrån kommer från IKEA. Hoppas att de kommer tidigt på torsdag kväll så vi hinner börja i allafall...sova på de nya madrasserna vill jag då absolut göra då! Skit samma att det kanske blir sent, men det SKA jag!

Magnus har varit duktig och fixat sina föräldrars dator som har haft en hårddisk krasch. Köpt ny hårddisk och satt dit den och installerat. Så nu är den som ny igen. Tur man har en duktig gubbe ;)

Idag slipper jag då huvudvärken i allafall, men satan mina armar... Har så ont att jag håller på att bli galen, och benen värker...typ så där som när man var liten och hade växtvärk :s Fan, ska man aldrig få ha en "bra" dag? Vill kunna ha åtminstone EN dag utan smärta någonstans...men det verkar då vara för mycket begärt.

Snart blir det sängen. I morgon ska jag på skolan på förmiddagen för att filma ett samtal... Kan bli riktigt kul. Fast roligast blir på fredag då vi ska se de andra gruppernas och analysera ;)

Hoppas helgen varit trevlig för er andra...

Inga kommentarer: