torsdag 17 september 2009

En stor dag i morgon

Först blir det att sitta på seminarium hela dagen och redovisa vårt case. Gruvar mig lite måste jag säga. Är inte så vidare förtjust i att stå och prata inför andra, men det är tur att vi har en bra klass så man känner sig någorlunda bekväm i allafall...
Sen på kvällen är det dax för klädbytardag...eller i allafall förberedelserna inför och att få handla ;) Det ska bli kul.

I kväll har vi varit till Magnus mamma som fyller år och fikat lite gott och surrat.

Tröttheten är lika enorm som vanligt. Blev en del vakentid i natt då Maja har hostat och varit vaken, och att sen försöka somna om med värkande ben var inte lätt. Hoppas på att denna natt blir lite bättre så man är någorlunda pigg i morgon.

Det finns så mycket som jag skulle vilja skriva, men jag kan inte. Kan nästan inte ens prata om det...det är skitjobbigt. Men jag har i allafall svalt stoltheten nu kan jag säga... Hoppas nu bara på ett bra resultat... Tack Magnus!

Nu ska jag fortsätta kolla på Lyxfällan och sen SOVA!

Natti!

Inga kommentarer: