fredag 16 april 2010

Blir galen

Skulle helst av allt bara vilja gräva ner mig...långt jävla ner i jorden. Är så otroligt less på denna smärta att jag håller på att bli galen. Det har ju varit ett tag då jag faktiskt haft det bra och inte behövt ha så här ont, men nu verkar det vara en "sån" period.

I dag har jag kämpat lite med att plugga, men det var inte lätt att koncentrera sig. Så i två omgångar har jag legat på min vetevärmekudde för att lindra smärtan lite. Nu i kväll blev det bara värre igen så jag har legat i sängen hela kvällen. Känns inge kul att spendera fredagkväll på det sättet...men vad göra då man knappt kan röra på sig :s

Ursäkta mitt gnällande, men det är ju tyvärr så här det är för mig. Jag försöker göra det bästa av min situation och med mitt liv, men det är fan inte lätt. Tack och lov så har jag min underbara man som finns här för mig och hjälper mig så gott han kan och stöttar mig hur jag än mår. Han är GULD värd ;)

Måste prata med doktorn om det här då han ringer på måndag...kanske finns det nått jag kan få för att underlätta då det är så här eller om jag bara måste "gilla läget" och lida mig igenom de här perioderna.

Det var väl allt det (ointressanta) jag hade att skriva om idag...

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att det känns lite bättre idag!
Många kramar från storasyster <3