tisdag 13 april 2010

Tillbaka i verkligheten

Då var man tillbaka i verkligheten igen då, med massor att göra och läsa. Men så går det då man slappar lite för mycket under "ledigheten". Fast det går nog bra ändå. Har ju en hel dag med självstudier i morgon och jag har redan gjort klart pbl-uppgiften så jag kan ägna tiden åt nått av det andra.

Idag kom köksfläkten som vi beställt, och så klart kunde vi inte vänta med att sätta upp den. Så nu sitter den där och fungerar suveränt! Nu längtar jag ännu mer till att få göra klart resten av köket ;) Men snart så...

Jesper var till doktorn idag angående sina ögon som han har lite jobbigt med, och det kommer mest troligt att bli en remiss till ögonmottagningen för att kolla om/vad det är som är galet med ögonen...om det är nått synfel eller om det är allergi eller nått. Hoppas bara att det inte bli så lång väntetid som det var för Maja. Tror vi fick vänta 2 månader innan vi ens fick en tid dit.

Har haft en liten funderardag i dag... Ibland blir det bara så fast jag inte riktigt tänkt det. Funderar på den närmaste tiden här och på sommaren...

Nä, snart dax att sova så jag förhoppningsvis är pigg och orkar vara duktig i morgon.

Kram!

Inga kommentarer: