måndag 19 april 2010

Sondnedläggning och PBL

Det är vad min skoldag har bestått av. En mycket trevlig utvärdering av vårens PBL, alla 7 brudar och vår lärare for på Stigs för att äta lunch tillsammans och utvärdera ;) Så mysigt så. Åt en kycklingsallad och kladdkaka med grädde...mums!

I morgon ska vi träffas hemma hos Maria F och fixa inför torsdagens seminarium. Kommer bli trevligt. Maria har lovat att bjuda på en god lunch ;)

Efter samtalet med doktorn idag fick jag ändrat lite i mina mediciner...bland annat ska jag få prova en som är muskelavslappnande för att se om det hjälper mig vid denna extrema smärta. Ska hämta ut de i morgon och testa... Håll tummarna att de fungerar så jag får känna mig som en människa lite i alllafall.

Måste fixa barnen saker till morgondagen så jag slipper irra runt som en galen höna i morgon bitti för att hitta allt som ska med :p Sen renskriva handlingslappen och sen SOVA!

Kram!

1 kommentar:

Maria K sa...

Jepp, det kan vi ;-).
*Kram*