lördag 3 april 2010

Lördag...eller?

Oj så dagavill jag blir då det är sånna här långa helger :p Men det är bra med lång helg, då hinner man mer saker ;)

I dag har vi inte hunnit så värst mycket, lite spackling och slipning och så där. Det är ju det som tar längst tid. Dessutom har vi flyttat några uttag och lysknappar som var så nära dörröppningen att de var i listen. Men förhoppningsvis så kan vi börja tapetsera i morgon.

I eftermiddag så lämnade vi tjejerna hos farmor och farfar och åkte och storhandlade med bara Jesper. Sen har vi ätit god middag där med de, en god renskavsgryta och ris. Farmor hade gjort en god påsktårta också som de bjöd på. Mumsigt! Trevligt att få komma bort en stund hemifrån och slippa tänka på att fixa mat i stöket i köket :p

Det känns i mina armar och axlar att jag målat taket i köket 3 vändor :p Ont, ont, ont är vad jag har. Men vad gör det då köket är fint sen ;) Ska snart gå och lägga mig och hoppas på en lång och skön natt.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram!

1 kommentar:

Myzan sa...

Spännande då allt börjar ta form =)