tisdag 27 april 2010

Huvudvärk

Typiskt nog så skulle jag drabbas av denna jävulska huvudvärk som inte går över trots värktabletter precis då jag borde plugga till tentan. Så det är nog lika bra att ställa in sig på att fortsätta plugga och skriva omtenta 5 juni :p

Tyvärr måste jag säga att tanken på att  misslyckas på tentan känns lite jobbigt, men egentligen är det inte hela världen. Jaja, vi får se hur det går. Vi ska ju träffas och plugga i morgon och det tror jag kommer att vara riktigt givande...och roligt ;)

När vi kommer tillbaka från Jävre måste jag förbi på Solbacken och kolla upp en sak ;)

Finns det nått värre än då man sätter ut annonser på Blocket, folk ringer och mailar om sakerna, bestämmer att de ska köpa och komma en viss dag...och sen inte kommer! Fan så förbannad jag blir. De andra som ringt/mailat om samma sak fick ju höra att det var sålt. Då det gäller datorn så har jag än så länge fått några skambud, en som ville byta den mot en gammal stationär dator, 2 som sagts vara väldigt intresserad men inte hört av sig nått mer... Vad är det med folk egentligen?

Bara några dagar kvar till det är helg. Magnus är ledig på fredag så vi får en dag extra tillsammans denna helg. Förhoppningsvis slipper jag smärta...i allafall någorlunda så att vi kan försätta med köksrenoveringen. Vill verkligen få det klart nu...

Nä...sova och hoppas på mindre smärta i morgon.

Kram!

Inga kommentarer: