torsdag 8 april 2010

Snart helg

Bara några timmar med barnen i morgon och sen är det helg ;) Vid 14 tiden i morgon tar farmor och farfar över ansvaret över barnen tills Magnus kommer från jobbet. För då åker jag och Evelina till Piteå på lite äventyr :D En sväng på Dollarstore och äta god mat innan själva höjdpunkten ;)

Sen vad som kommer att hända i helgen har jag ingen aning om, vi har då inga planer så vi tar det väl som det kommer. Vem vet, kanske blir det att börja förbereda inför resterande renoveringen eller så pluggning för mig :p

I kväll känns det lite bättre än i går och i dag på förmiddagen, men jag har fortfarande ont och är extremt trött. Det blev en natt med lite sömn även denna natten...*suck* Vill man sova en hel natt ska man alltså inte ha 3 barn :p Nu är det visserligen tjejerna som hållt mig vaken och nu är de ju förkylda...men ändå. Det börjar kännas slitit för mig nu.

Nu ska jag försöka få mig i säng... Vill vara pigg och fräsch i morrn då det är äventyrsdax.

Kram!

Inga kommentarer: