tisdag 6 april 2010

Säng

Nu har Wilma fått sig en ny säng. Hittade den på Blocket i går kväll och mailade och den fanns kvar. Nära och bra också, i Ursviken. Dessutom hos en jag känner lite ;) Tyvärr var inte hon hemma då vi var dit...men jag kanske springer på henne på skolan nån dag...vem vet.

Det var en väldigt lycklig tjej som la sig i sängen och somnade utan allt strul som brukar vara med spring och bus. Nä hon sa att nu är hon en STORtjej då hon har en stor säng ;) Så nu har lillbruden en säng som hon kan ha en bra bit upp i tonåren...om den nu duger så länge :p

I dag valde jag att ha Wilma hemma eftersom hon hostat massor i natt, är jätte snorig och hade lite feber. Sen ringde de från dagis efter lunch och då hade även Maja fått feber... Så jag får försöka vara duktig med de hemma i morgon. Tyvärr är inte motivationen på topp så i dag har det inte blivit så mycket som jag hade önskat. Har bara sett de streamade föreläsningarna jag hade kvar att se.

Jag är helt slut idag...både fysiskt och psykiskt. Känner mig konstig, kan inte riktigt beskriva hur det känns...men det är inte bra i allafall. En olustkänsla i magen helt enkelt... Hoppas det känns bättre i morgon. Det kanske beror på sömnbortfallet natten som var.

Nu ska jag åter rikta uppmärksamheten mot tv:n och se på 112-På liv och död på tv4+

Kram!

Inga kommentarer: