torsdag 22 april 2010

Motionerat

Jag har motionerat skrattmusklerna idag... Det blev mycket tokiga saker sagda så jag satt och åt lunch med Carina och Maria K så oj vad vi skrattat. Såg även en rolig sak ute på älven, 2 fiskmåsar på ett liten isflak, så vi kom in på en liten nostalgi grej.



Eller vad säger ni? Nostalgi eller? HAHA!

Seminariet om smittskydd idag gick smärtfritt och var riktigt roligt faktiskt. Brukar i vanliga fall vara så nervös inför sånt, men inte idag. Kanske var det för att gruppen jag jobbat med är så himla toppen underbara och att jag kände mig förberedd...

Nått annat som inte är smärtfritt...ja det vet ni nog redan, det har jag ju "tjatat" om ett tag nu. Har hittat till några andra bloggar som andra med fibro skriver, och det känns SÅ himla skönt att läsa hur någon annan i princip beskriver som jag känner. Det är skönt att läsa att jag INTE är ensam...att det finns andra som är lika trött och slut av smärtan och att hela deras liv också påverkas...även om det inte är kul att ska vara så.

Sen är det så, störs man av mitt "klagande" behöver man inte läsa det jag skriver...så är det bara.

Bara en vecka kvar till tentan och motivation och ork är inte något som jag har överskott av precis, så hur det kommer att gå är en bra fråga. Sen är det i allafall en lite längre helg efter tentan, valborgsmässoafton. Vi får se vad som händer då...om det blir nått skoj eller köksrenovering...

Snart blir det skönhetssömn. I morrn ska jag och lämna blod för första gången...ska bli spännande. Känns bra att göra det. Vem vet när man själv behöver en påse eller två ;)

Kram!

Inga kommentarer: