onsdag 21 april 2010

Det är jobbigt nu

Det börjar vara riktigt tufft nu...orkar inte ha det så här mycket länge till. Det tär på mig nått fruktansvärt. Energin är helt bortblåst, somnar sittandes då jag försöker plugga, det värker i varenda millimeter i min kropp och hjärnan går på högvarv.

Tyvärr så sätter tankeverksamheten igång lite väl mycket då jag "mår" så här. Vilket inte gör situationen bättre. Försöker att inte låta det påverka mig...men det gör det.

Sen är det inte bara smärtan, stressen inför tentan, hemsituationen...det blir bara mer och mer som läggs på mitt ansvar att fixa. Jag vet att jag borde säga ifrån, sätta ner foten osv. Men det är rackarns svårt ska jag säga...

I morgon har vi seminariet som vi förberedde inför i går. Kommer förhoppningsvis att gå bra.

Nä...försöka plugga lite innan sovdax.

Kram!

Inga kommentarer: