fredag 23 april 2010

Helg igen

Fattar inte hur det går till att veckorna går så fort som de gör...helt sjukt alltså! Tycker det här året har gått nästan lite för fort...halva är snart avklarat. Men än så länge har det här året inte blivit så som jag hade hoppats på, och tyvärr tror jag inte att det kommer att bli det heller :p

Min fredag har bestått i att lämna barnen, göra lite nytta här hemma, varit och lämnat blod för första gången och sen hem och plugga...eller i allafall försöka plugga. Det är INTE lätt då motivationen tryter och man somnar sittandes :p

En positiv sak med dagen är att jag inte haft lika ont som jag haft senaste veckan, har klarat mig med att bara ta 1 ipren. Underbart! Hoppas det håller i sig och jag denna dåliga period äntligen är över och jag får känna mig som en människa ett tag ;) Tröttheten kommer jag nog aldrig i från, då min medicin har trötthet som biverkning...så det får jag försöka "leva med".

Vad som händer under resten av helgen har inte en susning om, vi får se vad som händer och sker...

Kram!

Inga kommentarer: