torsdag 15 april 2010

Torsdag

Nu är snart även denna torsdag slut...tiden springer fram och jag hinner inte riktigt med :p Snart är sommaren här, och då blir det nog en del jobb. Men jag hoppas att det kommer att bli en del trevligheter också. Såg/hörde att det är många som redan börjat planera inför midsommar...kanske börjar vara dax för det ;) Nån som har förslag?

Har varit på skolan idag och haft lite föreläsningar och pbl. Lunch intogs på Stigs tillsammans med goa brudar, Carina och Mariorna ;) Både gott och trevligt var det. Ska bli så trevligt på tisdag då vi ska träffas hemma hos Maria F för att gå igenom inför seminariet på torsdag...

Måste se till att vara duktig nu och plugga, det är ju inte alls länge kvar nu till tenta :p Vill i allafall gå ett G på den.

Smärtan hänger kvar även idag, men har hållit mig "flytande" idag med hjälp av smärtstillande. Tyvärr är nätterna också väldigt jobbiga och sömnen blir lidande...så nu när barnen har sovit lite bättre har jag ändå inte fått den sömn jag skulle behöva... Dessutom har turen nu kommit till mig att drabbas av lite förkylning. Jag är hes och rosslig i halsen och lite småhostig...blä för det.

Ska kolla på Lyxfällan innan det är sovdax för mig ;)

Kram!

Inga kommentarer: