onsdag 28 april 2010

Pluggdag

I dag har jag haft en riktigt trevlig pluggdag med Maria, Maria och Carina. Det var ju jätte bra att få sitta och prata om alla sjukdomar, symtom och behandlingar. Att få höra hur andra har uppfattat saker och ting. Har nog aldrig känt min så här lugn kvällen innan en tenta, och det är en underbar känsla. Sen har det nog också att göra med att jag förlikat mig med tanken på att det kan bli en omtenta och att det inte är världens undergång om det blir så ;)

Efter tentan i morgon blir det lunch med brudarna och sen i väg och jobba på Lövgränd. Härligt med några extra kronor på kontot i maj då jag inte får så mycket från csn... Tur också att skattepengarna trillar in på kontot i början av juni ;)

Nä, återgå till att se på Grey´s Anatomy innan skönhetssömnen ;) Håll en tumme eller två för mig i morgon...

Kram!

Inga kommentarer: