måndag 26 april 2010

Postoperativ omvårdnad

Trodde faktiskt att Tiger skulle vara tröttare efter operationen, men icke. Den lilla krabaten vaknade redan i bilen på väg hem. Väl hemma fick han vara instängd på toa och sova i lugn och ro. Nu i kväll så har han busat och lekt med sin lilla råtta, har har betett sig som en liten kattunge igen ;)

Nu är han i allafall kastrerad, id-märkt och vaccinerad. I går skickade vi dessutom in en ansökan om försäkring på honom. Nu är han verkligen en riktig familjemedlem, vår lilla kille...

Har i princip hela dagen suttit och pluggat...vette tusan om nått har gått in i skallen på mig :p Återstår att se på torsdag. Fick en inbjudan till en "pluggdejt" med brudarna på onsdag, och det kommer jag nog att nappa på. Måste bara ändra lite tider för den dagen först... Vi hade ju så himla trevligt förra tisdagen då vi gjorde grupparbete, så jag kan tänka mig hur kul vi kommer att ha det.

Nä om man skulle börja fundera på att gå och lägga sig...det är ju en dag även i morgon hörde jag rykten om.

Kram!

Inga kommentarer: