torsdag 8 april 2010

Det trillar in

Ja nu börjar sakerna till köket som vi beställt att trilla in. I dag kom bänkskivan och i morgon kommer de igen med saker, och jag gissar att det är kaklet som kommer då ;) Fläkten borde också komma i morgon eller på måndag... Så himla kul! Bara sen mina nya gardiner och kökslampan som fattas, men det kommer ju tids nog det också ;)

Ringde i dag för att höra hur det såg ut med jobb i sommar, och nått svar om var jag får vara och hur mycket jag får jobba kunde jag inte få. Men jag blev lovad att jobba det kommer jag att få göra. Antingen på korttids eller på Lövgränd 2 eller kanske en kombination. Att få veta det underlättar massor för mig. Då vet jag att vi utan problem kan fortsätta med renoveringen, att vi kan göra allt vi planerat att göra.

Försöker vara duktig och plugga trots att alla vildarna är hemma idag med. Jesper vägrade att fara på fritids, och jag orkar inte bråka... Får väl försöka ta igen sen det jag inte hinner med nu...eller nått!

Inga kommentarer: