tisdag 20 april 2010

Grupparbete

Idag har vi gjort grupparbete hemma hos Maria F i Jävre. Vi hade riktigt trevligt, var flitiga, åt god mat och gott fika. Väldigt många skratt blev det också ;) :p Förhoppningsvis kommer vårt redovisande på torsdag att bli så bra som vi hoppats på och planerat ;)

Än en gång, tack för idag brudar! Det där kan vi väl göra om UTAN en massa skolarbete eller plugg som måste göras...

I morgon MÅSTE jag kämpa på med pluggandet...det är ju nästa torsdag som tentan är och jag har inte läst mycket. Men jag orkar inte gräva ner mig om det bli U, då är ju omtentan den 5 juni och då klarar jag den då ;) Det är ju ok att misslyckas, och jag måste lära mig det...det "sa" en klok människa till mig ;) Måste lyssna det henne.

Annars så är allt "som vanligt", trötthet och smärta... Läste att en annan med fibro hade en teori om det här med smärtan och jag tror faktiskt att jag går på hennes linje jag. Lät inte alls otroligt :p

Nu känns det riktigt lockande att krypa ner under täcket och SOVA!

Kram!

Inga kommentarer: