onsdag 14 april 2010

Hatar min kropp

Idag hatar jag verkligen min kropp...inte utseendemässigt då utan för att jag har sån fruktansvärd smärta :s Orkar inte göra någonting just för att det tar så ont. Skulle och hämta ett paket på Bilisten och tänkte att jag kanske skulle ha gått, men med molande smärta i höften och höger knä insåg jag att det inte skulle vara så smart...

Nu ligger jag här i sängen med ont i rygg, nacke, huvud, höft och knä :s Armar och fingrar som domnar och myrkryp i benen... Ingen smärtstillande verkar då hjälpa idag. Kanske för att jag var så envis att jag inte tog någon i morse då jag började känna smärta. Borde kanske sånna här dagar ta regelbundet för att uppnå "stady state" eller vad det nu hette...då läkemedlet nått en jämn koncentration i blodet hela tiden.

I morgon är det skola med pbl och föreläsningar. Sen är det helg ;) Hoppas på en bra helg, utan smärta och att det händer nått skoj :p

Nu ska jag se Grey´s Anatomy innan det är dax att sova ;)

Kram!

Inga kommentarer: