lördag 17 april 2010

Inte så jag ville spendera lördagen...

Blev väckt redan innan klockan var 6 av två pigga tjejer som ville se barnprogram på tv. Innan klockan var 7 hade vi alla 3 barn i vår säng :p Vilket aldrig har hänt. Jag hade så otroligt ont i hela kroppen så jag kunde inte ligga kvar och trängas...

Då alla var färdiga och frukosten intagen åkte vi mot stan för att hämta diskbänken vi hade beställt via Elkedjan. Innan vi körde hem igen köptes lite lördagsgott till barnen och till oss. Väl hemma var jag så slut att jag intog sängläge och tänkte vara duktig och försöka plugga...det slutade i att jag sov :p

Sen klarade jag väl ca 3,5 timme uppe innan sängläge var det optimala för mig och min värkande kropp :s Det här är fan inte kul längre! Känner mig inte ens som en människa... Är glad att doktorn ska ringa mig på måndag...visserligen i ett annat ärende, men detta ska tas upp. Jag orkar inte ha det så här då det är en "dålig period". Har ju för fan inget liv då...

Nä, stänga igen min älskade bärbara och krypa ner under täcket och sova.

Kram!

1 kommentar:

skruttan sa...

Hoppas att det finns något som iafl kan lindra din värk. Låter inget vidare roligt och så ont ska man INTE behöva ha det. Kram