söndag 4 april 2010

Det tar sig

Nu har vi tapetserat nästan hela den delen av köket som hade tänkt...bara fondväggen kvar och den blir det i morgon. Den väggen behövde lite väl mycket spackling för att bli klar idag :p

Förhoppningsvis så kommer vi att ha allt vi behöver för att fixa resten...eller i allafall börja nästa helg. Längtar massor till det är klart, för det kommer att bli SÅÅÅ fint. Har massor med ideer på saker som jag vill göra för att det ska bli "lite roligare".

I morgon är det slut på denna helg, och det är på ett sätt skönt. Då är vi åter till vardagen igen och jag MÅSTE ta itu med lite pluggande så jag inte har massor att läsa veckan innan tentan. Så det blir till att skärpa till sig och vara duktig ;)

Sen så längtar jag till på fredag, då blir det en sväng till Piteå på eftermiddagen/kvällen. Spännande, spännande!

Nu blir det sängen för mig.

Kram!

Inga kommentarer: