onsdag 7 april 2010

Inte bättre

Trodde jag skulle känna mig bättre efter lite vila, men icke. Fortfarande totalt orkeslös och nu dessutom ont i rygg, nacke och huvud... :s

Hoppas på lite mer energi i morgon så jag kan göra lite nytta och plugga lite i allafall. Jesper ska vara på fritids då han inte är sjuk på nått sätt, Maja får kanske fara till dagis om hon inte har feber...har då inte haft nån i dag så jag hoppas hon slipper. Men Wilma kommer att vara hemma i allafall då hon har en så hemsk hosta att jag lider med lillgumman.

Då det gäller vår köksrenovering så har vi bestämt att inte göra några större ansträngningar förrän efter jag haft tentan. Jag behöver all tid fram till den för att plugga... Men först måste jag hitta motivationen och energin igen.

Nu blir det att sova för fru Carlsson i hopp om en bättre dag i morgon.

Kram!

Inga kommentarer: