onsdag 3 mars 2010

Är det inte helg snart?

Längtar att få sova. I morse var det tungt att kliva upp eftersom jag hade kväll i går och var inte hemma förrän just efter 22 och sen tog det en stund innan jag fick mig i säng... 2 dagar kvar att kliva upp tidigt, men sen är det helg.

Det känns i hela kroppen att det blir en del stress nu...inte bra alls. Så bara jag får tillfälle så ska jag försöka ta igen mig lite. Men det blir väl först efter examinationsuppgiften är inskickad.

Snöandet verkar i allafall ha avtagit nu, men det blåser fortfarande massor. Hoppas på att det ska bli lite finare väder och skön temperatur snart...kanske t o m så varmt att snön börjar tina ;)

Inser att jag inte har så värst mycket att skriva...det är rätt händelselöst i fru Carlssons liv just nu. Eller det var väl kanske en sanning med modifikation. Det händer rätt mycket på min praktikplats, men det är inget jag kan skriva om här... Det får sparas och ventileras på studenthandledningen efter praktiken...

Nu ska jag skynda mig att duscha innan Grey´s Anatomy börjar. Ska krypa ner under täcket och titta på det och sen SOVA ;)

Ha det bra!

Kram

Inga kommentarer: