lördag 27 mars 2010

Snön förstörde mina planer

Eftersom snön i dag vräker ner så grusades dagens planer...men förhoppningsvis blir det av under veckan som kommer i stället ;) *hoppas, hoppas*

Så idag har vi tänkt åka runt och kolla om tapeter, golv och diverse annat till den tänkta renoveringen ;) Jippie så kul!!! Vill ju börja nu på en gång :p Ska även ringa pappa och fråga han om råd och om han känner att han har orken att kanske hjälpa oss med några av sakerna...i allafall med sina kunskaper, han behöver inte göra nått tungt och ansträngande. Men jag menar, han har jobbat med husbyggnation i MÅNGA år...så lite kunskap och "ögonmått" kan han väl bjussa på ;)

Känner mig så exalterad...det är ju så mycket jag vill göra, och så mycket vi SKA göra :D ÄNTLIGEN!

Sen så MÅSTE jag läsa på om kateterisering, subcutan venport och CVK...vill ju klara den praktiska examinationen på måndag ;)

Nä, dax att börja göra barnen klara...nu har Magnus skottat klart där ute.

Återkommer kanske i kväll om tiden finns och lusten faller på ;)

Kram!

Inga kommentarer: