söndag 7 mars 2010

Bara 4 dagar kvar

Det är allt som är kvar av min praktik...4 dagar. Kommer verkligen att sakna både personal och stället. Så i morgon SKA jag ringa personalansvarig och höra om sommarjobb som uska på förlossningen/BB. Det hade varit toppen att få jobba där...men annars så har jag mest troligt på Lövgränd om jag vill.

Idag har jag suttit och märkt kläder inför klädbytardagen, och nu är det inte mycket kvar. Har även skrivit lite på examinationsuppgiften. Jag har med andra ord varit duktig ;)

Hann med en promenad med Evelina mitt på dagen också. Riktigt härligt var det, vårväder. Skönt att få komma sig ut och försöka förtränga smärtan för en stund...även om det är tufft.

Har en del saker jag funderar på...måste göra nått åt det hela, men jag vet inte vad än. Men det är inte hållbart så här...orkar inte!

Ett bra slut på söndagkvällen blev det då jag hittade en sak som gjorde mig glad ;) Nu blir det sängen för mig och upp tidigt i morgon.

Kram!

Inga kommentarer: