lördag 27 mars 2010

Lördag

Vi for i väg och kollade om golv, tapeter och annat idag, sen har vi suttit och kollat på nätet också. Så vissa saker kommer vi att beställa då det var bra mycket billigare än att köpa här i stan ;) Mest troligt kommer det att bli en beställning från IKEA också...men några saker jag vill/ska ha går inte beställa så jag måste antingen dit eller så får jag be någon som ska dit att handla till mig.

I morgon blir det att handla några av sakerna vi ska ha...känns bra att få börja med nått i allafall ;) Pratade med pappa också, och han ville mer än gärna låna ut sina kunskaper till oss. Han tyckte att det skulle bli kul.

Snön den fortsätter vräka ner...det har säkert kommit kanske 3 dm eller nått :s Våren, var är du? Har du försovit dig eller gått vilse? Jag vill att du kommer NU!!!

Nu, fortsätta mysa i soffan och drömma om hur fint det ska bli här hemma :D

Kram!

1 kommentar:

Myzan sa...

Kul med renovering av hemmet :P =D