tisdag 16 mars 2010

Tillbaka

Idag var vi åter tillbaka på skolan, och det var riktigt trevligt. Det finns ju de som man saknar massor då man inte är där...helt underbara människor ;)

Idag fick vi veta att vi fick låna lite till av banken nu när vi ändå lånar till att sätta i kaminen. Så vi kommer att kunna fixa ordentligt i hallen i allafall. Hur det blir med köket får vi se i sommar... Men det ser även ut som om i allafall lilltoan uppe kommer att få sig en make over ;) hihi I så fall blir det även resten av hallen där uppe som snyggas till.

Man har så mycket man vill göra här hemma, men för lite tid och pengar :p Men nångång kanske det blir klart...eller?

Tröttheten hänger över mig som en mörkt moln :s Finns inte mycket energi i denna kropp just nu. Den lilla som finns måste tyvärr gå till att skriva examinationsuppgiften, men det tar jag tag i igen i morgon. Nu tänkte jag lägga mig och se tv till jag eventuellt somnar... :p

Kram!

Inga kommentarer: