tisdag 2 mars 2010

Skyller på vädret

I dag har jag så fruktansvärt ont att jag håller på att bli galen :s Men jag skyller det på vädret, det både blåser och snöar...inte de bästa förutsättningarna för mig med andra ord. Nu vill jag att det ska börja bli vår igen... Vintern är verkligen en vedervärdig årstid :s

Det känns tragiskt att jag måste ta smärtstillande för att ens fungera någorlunda som en människa. Hoppas att det snart blir en bra period igen...detta tär på mig. Jobbigt att måsta "klistra på" ett leende och lossas som om allt är prima, när man i själva verket helst vill krypa ner under täcket igen och sova. För med värken kommer tröttheten. Både pga att jag har ont och sen som en biverkning av tabletterna...*suck*

Längtar till helg...just för att få sova...

Snart dax att fara i väg på ett möte och sen börja bege sig upp mot stan och en kväll på lassa. Vet att det kommer finnas 2 ny opade patienter att ta hand om i kväll, så vi kommer i allafall att ha nått att göra. Sen kommer jag nog att få se en och annan söt liten bebis ;) Tur jag vaccinerad mot bebissjukan, så jag lär inte drabbas ;) haha

Nä, äta lunch nu...spagetti och köttfärssås...mums!

Kram!

Inga kommentarer: